prensesimveannesi Kızlar bi aksilik çıkmaz ise normal doğum gözüküyor doğumum inşallah. Doğumhanede mi giydirecekler bizi yanıma neler alıyım iç çamaşır pijama çorap eşarp terlik depend mi ? Bunları koydum ben ama tecrübeliler yardımcı olursa sevinirim 🥰
Aylin_16 prensesimveannesi doğum yaparken rahat olabileceğin bir gecelik tercih etmelisin ben kısa kollu bol birşey aldım iki doğumumda da kullandım iyi oldu doğumhanede onu giyersin doğumdan sonra da temizlenir dapent takarsın pijamalarını giyersin canım bir de kesinlikle banyoda giyebileceğin bir terlik almalısın ekstra olarak kaymaz plastik birşey tercih edebilirsin vücut havlusu da gerekiyor illa ki yıkanmak gerekiyo r çünkü başını yıkamasan da vücut şart 👍🏻 Sonra kesinlikle bir yelek almalısın geceyi geçirirken biraz üşüme gelebilir çorap peluş battaniye bile olabilir yani ben yazın doğurdum klimalardan üşümüştüm 🙃
prensesimveannesi Aylin_16 yaaa doğumda kendi giysilerimizlemi doğuruyoruz ben hiç öyle gecelik almadım normal pijama takımı aldım duş falan hiç aklıma gelmedi havluda almadım 🙈
Neslikra06 prensesimveannesi doğuma girmeden bütün üstünuzu çıkarırsınız çamaşırlarda dahil olmak uzere, sadece bi önlük giydiriyorlar
Aylin_16 prensesimveannesi evet canım ben de ilk doğumda bilmiyordum yani altını çıkarttırıyorlar çıplak kalmak mı gecelikle durmak mı? Hemen annemler alıp ebeyle yolladılar giyinmiştim sonra ikinci doğumumda da aynı geceliğimi giydim çok iyi oldu hem rahat hem de sürekli muayane ettikleri için pratik oldu sen kendine göre uzun kollu ya da kısa kollu tercih etmelisin ama kalın seçme zaten sancı çekiyorsun bunaltma kendini bir de çok açık renk tercih etme kirlenicek havluya gelince normal bücut havlusu orda doğumdan sonra temizlenmek için bi su dökünüceksin sabun da alabilirsin bak yanına ben almamıştım aradım ordaki sabunu kullandım özellikle bacaklarımız karnımız kanlanabiliyor afadersin ama 🙃 benim bebeğim doğunca karnıma koymuşlardı tensel temas olması için ❤️
Neslikra06 Neslikra06 tabi bu devlet hastaneleri için geçerli ama özel nasıl bilmem gerçi ben özelde doğuranlarında sadece önlük giydiğini gördüm yani ama hastaneye göre değişir belki bilmiyorum
prensesimveannesi Neslikra06 peki doğumdan odaya çıkarken pijamalarımızı doğumhanede giyeceğiz değilmi yanımıza doğuma girerkenmi alacaz
prensesimveannesi Neslikra06 ben özele gidiyorum doğumhaneden bayanlar çıkarken görüyorum üstlerinde hep pijamaları oluyor o yüzden bilemedim
Aylin_16 prensesimveannesi ben de ikisi de devlette yaptım ama farklı hastanelerde hastaneye göre değişiyordur belki ilkinde doğumhanede hasta bakıcı gelip geceliğimi çıkarıp geldiğim kıyafetleri geri giydirmişti belki çok kirlendi diye de olabilr biraz da sana kalmış yani öyle bir durum olursa gecelik kalsın odada giyinicem diyebilirsin seni tekerlekli sandalye ile odana götürüyorlar ben ikinci de üst değişmedim mesela odamda giyindim