Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim doktorum bir sürü kann tahlili vs istedi başka bir kadın doğum uzmanına gittim fakat o kadar evhamli bir doktor ki ..
Kan uyuşmazlığı olduğunu söyledi ben - baba (+) fakat o kadar kötü konuştu ki odadan çıktığımda agladim ..
Balikesir özel sevgi hastanesi Sabahattin celik asla önermiyorum moral vermesi gereken yerde tamamen negatif Bi konuşma yaptı iğne olacaksın kanaman olur vs .
Normal mi sezeryan mi düşünüyorsun dedi şimdilik (sezeryan istiyorum dedim) azarlar Bi şekilde aa normal yapsana falan şeklinde konuştu daha yazamayacağım şekilde abartılı
Sorum şu hamilelikte benim durumumda olan anne ve bebek arası kan uyuşmazlığı olan var mıydı ne yapmam gerek korkuyorum ..