Doktorum klomen tedavisine başladı ben sordum kontrole gelmemiz gerekiyor mu yumurta büyümüş mü çatlamış mı diye ama gerek yok 3 ay boyunca kullan 3 ayın sonunda gel dedi neyse ben biraz şüphelendim başka bir doktora görünmek istedim doktor kist olduğunu söyledi 45 milim boyutuna ulaşmış diğer doktora gittim tekrar kist olmuş diye hayır kist falan yok madem beğeniyorsun o doktora git dedi bana. Ama kist var diyen doktor ben bu ilacın tedavisine bakmıyorum dedi. başka bir doktora gittim tedaviye kim başladıysa baksın dedi şu an ne yapacağım bilmiyorum ne yapmam gerekiyor