Kızlar ilk kontrolümde 5+4 günlüktu bebeği görmemiştik haftaya tekrar gel dedi doktorum tekrar gittiğimde 5+4 günlük ve kese 1m büyümüş yine bebeği göremedik ve kalp atışı bulunamadı tekrar haftaya gel dedi 😔 korkuyorum kurtaj olabilirmisim n’olacak diye düşünüyorum 😔