Kızlar bu sabah uyandığımda karnımda 4,5 tane çiziğin olduğunu gördüm normlade hiçbişey yoktu karnımda öncesinde kaşınma vs de olmadı .İnce ince şerit halinde çizikler sanki birşey cizmiş gibi ve aynı şekilde uyandıktan bir süre sonra kolumdada aynılarının çıktığını farkettim jiletle kesilmiş gibi buraya resim atıcam simdi daha iyi anlamanız için sizce bunlar çatlakmı yoksa başka birşeymi endişelenmelimiyim😢?