cekik_anne Arkadaşlar ben 6+5 hamileyim ve migde bulantım çok fazla yemek yiyemiyorum asla 😭 bebeğim beslenmicek diye çok üzülüyorum napmam gerekiyor hiç birşey yiyemiyorum çok nadir akşam yemegi onuda geri çıkartıyorum 😭
gulsumm1 cekik_anne bende o haftalar da öyleydim şimdi 19+3 hala midem bulantım var tek iyi gelen şey prilam dr kullanabilirsiniz doktorunuza danışıp hamileler için bir ilaç günde 4 defa bile içebiliyosunuz.
symyldrm cekik_anne Üzülmeyin ilk aylarda bebek sizin vitamin depolarinizdan besleniyor zaten beyaz leblebi bulantıya iyi geliyor birde prilam dr beni çok rahatlatmıştı doktorunuza sorarak alabilirsiniz
cekik_anne symyldrm bi sorcam herkes prilam demiş ama bakalım teşekkür ederim bende o beslenemicek diye çok üzülüyordum