kubra4131- ben yaptırdım zararını bırakın faydasını gördüm açlık şekerim 3aylık şeker ortalamam hep normal çıkıyordu ama 1saat tokluk şekerim oldukça yüksekmiş,diyet yapıyorum fark edilmese erken doğum,geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu,plasenta ayrılması,iri bebek vs olabilirdi