Pervins Merhaba kızlar Bi sorum olucak avmdeki cihazlardann geçince ve havaalanındaki cihazlardan geçince bebeğe Bi zararı var mıdır ben 1 aylık hamileyim geçtim cihazlardan birşey olmuş kudur
Elika0 Pervins o cihazların etki etmediği söyleniyor yani düşükmüş ayarları. Ama avmlerden geçmeyin ben hergün metro kullanıyorum dalgınlığıma gelip bir iki kere geçmişimdir öğrendiğimden beri geçmiyorum avm metrolar. Havaalanından da geçmek istemeyin elle kontrol ederler
Hilal-95 Pervins yani radyasyon var diyolar yok diyolar nekdar doğru tam bılmıyorum ben hiç geçmedim avmlerde felan sitres yapma fazla bence sıkıntı olmaz allahın izniyle
Sumeyyeee Pervins bir iki geçmeyle bişey olur mu bilmem ama zararı yok değil kalp hastalarına hamilelere müsade ediliyor hamileyim deyin elle kontrol ediyorlar hatta direk geç diyorlar.
Elika0 Pervins hayır metroya binmede sorun yok tabiki ben hergün biniyorum sadece hergün bindiğim için xray cihazlarından geçmiyorum kenardan geçiyorum
Masal53 Pervins bi arkadaşım gebe olduğunu öğrenmeden önce x ray cihazından geçmiş ve düşük yaptı ben bile hamileyken avmye gittiğimde hamileyim diyodum yan taraftan geçiyordum
Elika0 Pervins olmamıştır merak etmeyin ben 4-5 haftalık olana kadar bilmediğim için hergün metro kullandım avm ye de gittim toplamda 100 den fazla geçmişimdir. Bir sürü kadın öğrenene kadar geçiyor ☺️ Tabi öğrendikten sonra gereksiz riske gerek olmadığı için geçmemekte fayda var
melekylmzr Pervins onlarda radyosyon yok canım metal arama özellikli çantaları koyduğumuz yerde var doktora sormuştum
melekylmzr Pervins yok canım o çantaları koyduğumuz cihazın yanından da gecsek sorun değil banu ciftçininde videosu var anlatmış bende geçtim hem radyasyon her tarafımizda elimizdeki telefonlarda masum değil korkma
219Eyll Pervins ben hiç geçmiyorum direkt yan taraftan geçiyorum .sorarlarsa da hamileyim diyorum .kızımıda geçirmiyorum hiç
miranbeyinmothersi Pervins ben normalde de tiroid rahatsızlığım olduğundan geçmiyordum uzun bir süredir. Durdurduklarında suan hamileyim diyorum zararı var demekki hamile ve bazınhastalıklarda geçmeme uygun karsılanıyor.
mutlugebeee Pervins x-ray cihazlarının bebeğe olumsuz hiçbir yan etkisi yok doktorunuza sorarsanız içiniz daha rahat eder ben hep geçtim şükür bir problemimiz yok