Guley_ Kızlar Bebeğim 37 haftalık duydu bugün 2 aylık kalça ultrasonu çekildi doktor çıkık var gibi ama normal erken doğduğu için dedi 1 ay sonraya randevu verdi aranızda var mı bu durumu yaşayan