seddkilic05 Kızlar şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyorum yaptıran var mı acaba bu konuda bilgilendirebilecek olan var mı
kartanesi02 seddkilic05 bende yaptırdım şekerim sınırda çıkmıştı ve diyet uyguladık bence yapılmalı şekeriniz yüksekse bebeğe zarar verecektir en azından bilip önlem almak gerek
Asyaayaz1 Ben gebelikte yaptırdım kızım şuan 3 aylık çok şükür bişey yok yaptırmalı diye düşünüyorum doktorumda aynı şeyi şöylemişti şeker vs varsa önlem alınmalı çünkü bebeğin sağlığı için risk taşıyıcı bir durum