Fasulyeninannesi1 Merhaba bu arabayi kullanan var mi avantajlari neler bir de mamas papas ocarro ve inglesia aptica hakkinda fikir alabilirim 🙏🙏
incikinannesi Fasulyeninannesi1 Ben aldım Mima xari yorumlar çok güzeldi. Sağlıkla kullanmayı nasip etsin inşallah
incikinannesi Fasulyeninannesi1 Çok çok ağır değil katlaması şuan riskli gebe olduğum İçin denemedim eşim açtı kapadı,içinden puset cıkmıyor portbebe yani biz ayrıyetten puset aldık ona da uyan be safe varmış bir marka daha vardı sanırım hatırlamıyorum