Bütçeye ve istediğin özelliklere bağlı biraz. Mesela ben hafif olsun,3-4 yaşına kadar kullanılsın, görüntü olarak şık olsun, kapandığında çok yer kaplamasın, kumaşı yıkanabilsin, puset ile kullanıma da müsait olsun, kolay açılıp kapansın, Ee biraz da şık olsun :) istedim. Araştırmalarım sonucu greentom classic aldım. İthal bir marka her yerde satılmıyor. Ben bebek arabası, maxi cosi puset-oto koltuğu,adaptörü toplam 3700tl ye aldım. Özellikle satıldığı yere gittim pazarlık yaptık. Ürünü görerek aldım. Su an aldıklarım icinde en çok onu kullanmak icin hevesleniyorum:) internette yabancı kaynaklı videolar var baya hepsini izledim çok güzel araba.