Pinarrciftcii Kızlar Merhaba 2 aylık hamileyim sürekli başım dönüyor uyumak istiyorum iştahsızım yediğim yemeği sürekli çıkarmak istiyorum,canım limondan başka bişe istemiyor normal mi sizde de oldu mu♥️
Fulyaaa1 Pinarrciftcii çok çok normal çoğu hamile yaşıyor bunları bende yaşadım 12. Haftamdan sonra geçti. 🙏🏻
YeniAnne000 Pinarrciftcii Bende bunları çok yaşadım. Gecen bende limon baya yedim sonra biri yazmış ki limon kan sulandiriyormus fazla yediği için bebeğini kaybetmiş çok korktum daha elim gitmiyor bilgisi olan var mı bu konuda acaba
birkizbirerkekannesi Pinarrciftcii Çok normal, ilk 3 aylık dönemde olabilecek şeyler. İlk hamilelikte buzdolabının kapağını açamazdım işe zar zor giderdim. Ablamda yedim 3 ay boyunca 😊 ama bu seferkinde hic bir şekilde mide bulantısı vs yaşamadım.
Taze_hamis YeniAnne000 bebeği kaybetme gibi bişey söz konusu olamaz Allah korusun. Kan sulandırdığı için bebeğe kan daha güzel gider daha güzel beslenir hatta bebek 😂 ama gene de herşeyin fazlası zarar olabilir. Hergün yarım limonun bi zararı olacağını sanmıyorum
Fatma2144 Limon suyu bebeğin rahme tutunmasina yardimci olur,ama günde yarim limonu suya katip içecen. Fazlasi zaten zarar verir. Tansiyonu düşürür,mideyi zamanla haşat eder