Merhaba güzel anneler
33+5 haftalık hamileyim. Dün gece uyuyorken karnımda bir ağrı oldu. Ama bu ağrı baya fazlaydı karnımın bütünü ağrıyordu tek bir tarafı falan değil. Belimde o sırada aşırı ağrıyordu. Ellerimde sıvazladım karnımı ben sıvazladıkça bebeğim oynamaya başladı keyfi yerindeydi yani ☺️ galiba gerçek sancıda kasılıyormuş bebek ve sancı aralıklarla gidip geliyormuş diye duymuştum bilmiyorum. Bu ağrıda aralıklarla gidip gelme yoktu sadece aşırı ağrı vardı yarım saat 40 dk kadar sürdü. Şimdi bugünkü 33+4 haftalık yorumumda şey yazmışlar gaz sancısı olabilir artık diye sonra dedim tesasüf mü bilmiyorum ama gaz sancısı mıydı ne yaşadım ben😬