Merhabalaaar , öncelikle hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi .Bugüne kadar hep muayenelerimi özel bir hastanede gerçekleştirdim yaşamış olduğum sağlık ve doktor sıkıntısından dolayı eğitim araştırmaya geçiş yapmam gerekiyor son ayda. Dr.Burak Karadağ a muayene olan var mı ? Bir de eğitim araştırma da sezeryan olan var mı aranızda acaba ?tavsiyeleriniz ve görüşleriniz neler ?