Mor Arkadaşlar 3bucuk aylık 6nisanda 2018 bebeğim kaybettim ve korunmadim 3aydir gebe kalmadım bu ay klomen kullandım dua edebilirmisiniz bana 😔😔😔
Melike464860 Mor rabbim kalbine gore versin insallah canim. En yakin sürede mujdeli haberi alırsın inşallah
Necla06 Mor dualarımız seninle canim rabbim gönlünüze göre versin insallah 🙏 bende aralık ayında boş gebelik geçirdim 3 ay sonra denemelere başlayın dedi doktorumuz şükür su an hamileyim rabbim sana da nasip etsin bol bol dua et zamanını rabbim bilir 🙏
Mor tugbaninmucizesi amin canım Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah Melike464860 inşallah cnm Rabbim seninde kucağına almayı nasip etsin inşallah