Kızlar selam bugün kan sonuçlarım çıkmıştı sağlık ocağından oradaki doktorum kolestrol ve şekerim biraz yüksek çıkmış ama gebeliğe bağlı riskli değil dedi ama yine en iyi kadım doğumcu bilir dedi hemen görüntülerini doktoruma attım belki egzersiz önerir dedi. Normal mi sizce
birde bizim buradaki saglık ocağında idrar testi verilmiyor idrar da vereyim değil mi