Dilay_lay Seker diyetinden dolayı 3 ana öğün + 3 ara öğün yapıyorum.
Öğlenleri sebze yemeği, akşamları protein şeklinde besleniyorum. Kefir, ayran, süt, kuru yemiş, meyve, madem suyu istisnasız her gün tüketiyorum🙄
Evet çok sağlıklı besleniyorum çok şükür ama insan hep aynı şeyleri yemekten bikiyor.
Bu beslenmeye tosuncuk çıkarmam lazım ama bebe haftasıyla uyumlu😁
Yani beslenmek de bebeğin kilosunu bır yere kadar etkiliyormus.