annesinin_beybisi hayıt otu da işe yarıyo diyolardı, meryemana eli otu da iyiymiş yumurtalıkları onarıyomuş bende hamile kalmak istediğim ay yumurtlama döneminde iki sürahi meryemana eli otu içmiştim demleyip soğuttum meyvesuyu gibi içtim. Bende sorun var mıydı bilmiyorum ama yinede denenebilir