Merhaba kizlar buraya pozitif doğum hikayem yazmayi o kadar çok istiyordum ki.. Bunun için ugrastim da ama malesef biseyler ters gitti. Etkilenecek olan lütfen okumayi biraksin.. Ben okumak istemezdim çünkü.. 14 ekim perşembe günü öğlen saatlerinde devlette kontrole gittim 2 cm açıklık var dedi doktorum eve gitmemi sanciyi beklememi soyledi eve geldim aksam 8.40 ta sancilarim basladi sabaha karşı tekrar hastaneye gittik 10 dakikada 1 sancim vardi 40 snaiye kadar sürüyordu orta siddette.. Aciklik 3 cm tekrar git sonra gel dediler. Eve geldim akşam 7 ye kadar evde sanci çektim dayanilmaz ageilarim olmaya başlamıştı ama bi baski hissetmiyordum alttan. Sadece dayanilmaz kasik ağrısı gibiydi.. Neyse devlet uzak olduğu için düzenli olarak gittiğim özel hastanede vardi her ihtimale karşı oraya gittik kontrol etti nöbetçi doktor aciklik 6 cm doğuma dedi okey dedik odaya alındım ama dayanilmaz acilar çekiyordum 1 saat oldu yok 2 saat oldu yok 3 saat oldu yok aksam 7 gibi gittiğim hastanede suni sanciyla beraber saat 10 kadar aci cektim daha sonra 10 da doktor aciklik 7 cm yalniz bebegin başı gözükmüyor yukarda dedi bir saat daha idare et bakalim dedi 1 saat daha o odada ölüm sanci cekti 3 dakikada 5 dakikada bir inanilmaz siddetli agri çektim doktor 11 de geldi tekrar bakti aciklik hala 7 cm başı gözükmüyor normal doğum istiyorsan 1 saat daha şans ver bebgine dedi öyle zordu ki o karar bebeğim için dayanırım dedim ama her sancida kemiklerimin kirildigini hissettim yeminederim 11.40 ta artik dayanacak gücüm kalmadi 24 saatten fazladir sanci cekiyordum çünkü en son sezeryana alin beni diye bagirdim tek bir sanciyi daha kaldiramazdim hemen apar topar aldilar beni ameliyathane götürdüler bayiltacaklardi ki dedim ben görmek istiyorum çünkü bebegime bisey oldu korkusu sarmıştı içimi peki dediler igenyi belime vurmalariyla agrilarim bir anda kesildi beş dakika sonra sesini duydum minik kuzumun… Hersey bitti sandim bu arada bbunalri cekerken birde balgam ve öksürük cekiyordum neyse odaya aldilar bizi her öksürüğüm de sezeryan yerim acimaya başladı ilacin etkisi gittiğinde daha da kötülesti bugun 18 ekim pazartesi 16 ekim 00.17 de kucagima bebegimi aldiktan bu zamana kadar her öksürüğüm de sancilar acilar tekrarlanir oldu 2 doğum yapmış gibi oldum öksürük de üstüne cabasi oldu. Hala bebeğimi doya doya sevemedim yatamıyorum malesef çünkü yatarsam öksürüyorum hep ayaktayim hep mahvoldu heryerim keşke pozitif biseyler yazabilseydim hepinizden özür dilerim tekrardan