Ay deliricem sanki iki gündür bebek kendini göbeğimin önüne topluyor orası çok sertlesiyordu kendini rahime ittirmeye çalışır gibi halleri vardı bugün de kontrol gunumuzdu fakat ne ağrı ne sancı hiçbisey gözükmedi nst de ama benim bugün kasık ağrım ve kalcamin üzeri ağrıyor yani kivrandiriyor resmen arada bı geciyo gene aynı napcam bilmiyorum ya ☹️ 39 olduk