Yagmur29 Selam tatlı anneler 40+5 lik macera bugün mutlu sonla bitecek inşallah hepinizden dua bekliyorum yatışım yapıldı🤗
Dilekcnkn Yagmur29 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım banada dua et bende hastanedeyim 40+1 fitille doğum başlatılcak henüz sancılarım yok
Yagmur29 Doğum bekleyen herkese bolca dua ediyorum Rabbim yardımcımız olsun hayırla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🥰
Yagmur29 MCYI89951314 normal görünüyor şuan suni sancı veriliyor bi aksilik olmassa ilk gebeliğim çok heyecanlıyımm
_cekirdek54 40+1 oldum insan sancılanayım diye dua eder miymiş edermiş 🤦🏼♀️Allah hepimize yardım etsin inşallah