Eylulgunes44 Kızlar 3 aylık hamileyim doktor randevumuz 20 gün sonra yolculuğum da hemen hemen 4 aylıkken olucak acaba bir sakıncası oluyormu tabi doktoruma sorucam ama bir sıkıntı yaşayan oldumu
bykarakan ben 8+2 yke yolculuk yapmıştım uçakla 2 saat kadar ondan öncesinde 2 saat arabaile başından beri sıkıntım yoktu sorunda olmadı ama her gebelik farklı doktorunuz daha iyi bilir