Sedacannn
Ben ilk oglumda 37+3 de sezeryanla doğum yaptım ama ani bi doğum olduğu için o güne kadar igne vuruldum sezeryanla olmak zorunda kaldım + aspirinde kullanıyordum çünkü ve iğneyi hastenede eve geldikten sonra tekrar başladım ve 40 gün dhaa kullandım
Şuan tekrar hamileyim 25+3 günlük doktorum bana rapor çıkarttı 9 ay +40 gün daha diye yAni iğneyi gene bu şekilde kullanıcam dedim acaba sizinde mi bu şekilde diye