kızlar bayagıdır kafsmda bu soru ikiz hamileyım 30+5 kiloları vs cok guzel hatta doktor bile dedı nerde saklanmış bunlar diye karnım kücücük iç karınmı ne ben ona inanmıyorum aslında olsaydı derdı doktorum iç karnın geniş diye ama demedi bu çocuklar bu kücücük göbekten nasıl çıkacak ben anlamadım hep bir sorun olcak gıbıme gelıyor tek bebek yokki 2 bebek var hatta ikisininde kilosu oldugundan fazla,?