cennetkokulum_ Kızlar merhaba bende bel fıtığı var 29 haftayım henüz nasıl doğum yapacağım belli değil ama normal doğum yapmak istiyorum inşallah aranızda bel fıtığı olup normal doğum yapan var mı?Süreç nasıl ilerledi,zorlandınız mı?
Mehtap23 cennetkokulum_ benim doktorum bana bel fıtığın varsa çok zor normal Doğum demişti . Zaten ilkinden sezeryanım dedim tamam sorun yok o zaman dedi. Anladığım kadarıyla bel fıtığı normal Doğumda önerilmiyor ama doktoruna sorman en iyisi olur🤔
yaseminky cennetkokulum_ benim annemin yillardir var bel fitigi 5hamileligide normal dogum yapti 😊 sorn olmaz canm insallah🙏🏻
Esra3890 cennetkokulum_ bendede bel fıtığı var hemde 3. Aşamada en son agridiginda ameliyat şart patlamış fıtık demislerdi fiziğe gitmiştim geçmişti Ogün bugundur dikkat ederim kilo bel fıtığına hiç iyi gelmiyor kilo almamaya özellikle dikkat ediyorum oğluma hamileyken hiç bel ağrısı çekmedim ve normal doğum yaptım sonrada bel ağrım olmadı şimdi kızıma hamileyim 23 haftalık olduk ağrım olmadı ins olmazsa yine normal yapmayı düşünüyorum doğumda kemiklerin arası ayrılıyor fıtık arasından çıkıyor faydası bile oluyor normal doğumun bel fıtığna demişti doktorum doktoruna sor yinede bı ama yaparsın normal bı sorun olmuyor