MelisaMila Areninannesi2 35+4 ben de 35 te kontrole gittim 2800 çıktı kilosu. 8 kasım falan dedi doktor sezeryana. Biz de 11.11.21 olsun diye 11 kasım dedik. Bakalım inşallah bu süreç hepimiz için kolay geçer. Kızım sezeryan oldu. O yüzden bu da seEryan doğum olacak 😊
kubraakbas Areninannesi2 26 kasım gibi gözüküyor günlük olarak süt/yoğurt/kefir tüketiyorum. Yumurta,peynir,badem,kabak çekirdeği,soda,muz mutlaka her gün tüketiyorum
Ceydaysn Areninannesi2 35+1 iz biz de bugün kontrole gittik , kilosu 2600 dedi doğumum sezaryen olacak isteğe bağlı Kasım 1 den sonra istediğiniz tarihte yapabiliriz dedi biz de 8 ya da 11 Kasımı tercih edeceğiz sanırım , öncesi bana biraz erken gibi geldi
Ruyalaralemi Benim 35 +5 ekimin 13 de muayeneye gittim bebek doğum pozisyonu almış 38 hafta da sezaryenla alınacak şuan kilosu 2 300 Protestan iğne verdi haftada 1 tane vurulucam
efelettin En son 33′de gittim 2200′dü kilosu. Şimdi 35′im haftaya gidicem doktora. Oğlum sezeryan buda sezeryan olacak. 36′da gün veririm demişti doktorum büyük ihtimal 38+'da alır diye düşünüyorum ☺️
Noname123 35+3 de gittim 3.370 kilosu doktor 20 güne doğar dedi. İlk gebeliğim normal istiyorum ama bakalım hayırlısı neyse o olsun 😇Cuma günü tekrar çağırdı gideceğim bakalım 🙃
Noname123 Areninannesi2 ben özel olarak hiçbir şey yapmadım. Doktorum genetik olduğunu söyledi. Öylede sanırım ben ve eşim kilolu doğmuşuz. Ama her gün kaşarlı yumurta yedim oda yumurta kokusunu bastırsın diye kaşarlı yiyordum sonra burada okuduğum kadarıyla kaşar kilo yapıyormuş oda etkili olabilir.
Areninannesi2 Ceydaysn bana doktor gün vermedi daha tam olarak sezeryan mı normal mi o konuda da birşey demedi ilk bebek mi sizin de neye göre sezeryan dedi siz mi istediniz
Ceydaysn Areninannesi2 Evet ilk gebeliğim ,ben isteğe bağlı sezaryen olacağım için belli oldu aslında öğrenmek istedim , sizin doğum şekliniz belli olmadıysa henüz o yüzden belli olmamıştır