Gulserenkvk Kızlar bir proftan randevu buldum ama 10kasıma bulabildim o zamana kadar 26+3 olacağım çok geç gibi geldi ama 28. Haftaya kadar yapabildiklerini söylediler içime sinmedi böyle hep 24. Haftaya kadar yapılması daha iyi diye okudum duydum
Berrycherry Gulserenkvk randevu aldığınız doktor en doğrusunu bilir çünkü kendisi bakıyor, bebek ne kadar büyük ya da küçükken görebileveğine o karar veriyor. Bana da randevu alırken sormuştu kaç haftalık oluyor o gün diye. Ben kendi doktorumun istediği haftada yaptırdım.
Yagmur00 Gulserenkvk benım doktorum 23 ten sonra almıyor mesala ben gıttıgimde 22+6 dım canım doktora sor ona gore konus gıt canım
Gulserenkvk Berrycherry umarım boş yere gitmiş olmam. Benim doktorum 18de yaptır bebekte bir sorun varsa kürtaj tarihini geçirmemiş olursun dedi bıraktım sonra o doktoru şu an belli bir doktorum yok