37+1 günlük hamileyim bugün doktor kontrolünde çatı muyanesi yapıldı şuan bebek baya gerideymiş yani dığum şuan yakın gözükmüyor dedi ama iki haftadır suyu azaldı ve doktor çarşamba günü 37+3 de kontrole gel suyunun durumuna göre büyük ihtimalle sezeryana alabiliriz dedi benim gibi bu durumu yaşayan var mı hiç hazır değildim tedirgin oldum açıkcası . Ciğer geliştirici iğne de yaptı her ihtimale karşı bilgisi olan var mı