Kızlar şimdi doktor kontrolünden geldim 11+6yım ama ultrasonda 12+4 gözüktü. Cinsiyeti çok merak ediyordum sordum bacak arasına baktı pipi gibi çıkıntı vardı bende gördüm 😁 Erkeğe benziyor dedi ama yine kesin bir şey söylemedi gibi çıkıntı bariz vardı ama sonradan değişir mi acaba çok heyecanlıyım kız bebeklerde de bacak arasında bir çıkıntı oluyor mu böyle dik şekilde küçük 😄 Tecrübeli anneler 😄