Ben hamileliğimin başından beri troid ilacı kullanıyorum her ay gidip dahiliyeye kan verip ilacın dozunu ayarlıyordum covidin yüksek olduğu zaman hiç bişekilde randevu alamadım ilaçsız kaldım eczacı da aynı ilaçtan devam edebileceğimi söyledi levotiron 50 mg kullanıyorum değerlerim normaldi hep 14 ekimde verdim değer 5 e çıkmış yine Allah kahretsin ki randevu bulamıyorum en yakın 22 sinde veriyor ilacı içmeye devam ediyorum ama korkuyorum bişey olur mu diye 36 haftalık hamileyim erken doğum riskim de var