Kızlar cuma günü normal test yapmıştım silik çizgi cıkmıştı ama anca ben görüyordum😂 hemen gidip kan verdim. Dünde erken gebelik testi yaptım hemen ikinci çizgi belli oldu. Bugün regl günüm normal kaset test yaptım çok silik . Bakar mısınzı neden böyle ? Yeni başladığı için diye biliyorum ama daha koyu olması gerekmez mi ?
https://www.hizliresim.com/c3ofvnz