939918
Anneler şafak 3 ve benim hiç açılmam yok ufak ufak sancılarım var Nst de çıkıyor fakat doktorum çatı muaynemde normal doğumu n beni biraz zorlayacağını söyledi ama yine de denemek istedi doktorum bende önce bebegimin sağlığını düşünüyorum ama normal doğumu da çok istiyorum hamilelerin duası kabul olurmuş lütfen bana dua eder misiniz şu 3 gün içinde inşallah açılmam olur 🤲🙏