Sedef88 Ne gelen var ne giden bebek doğdu butonu da açıldı ama yok….😅😅😅varmı bizimle aynı olan nasıl durumlar 38+0 olduk bugün itibariyle tık yok karnım filan da inmedi ne zaman gelecek bu çocuk 😅😅😅
prensesannesiiiii Sedef88 aynı durum bendede var yarn 38 olucam tık yok sadece adet sancılarım ve kasılmam var
Mehtap23 Sedef88 bu buton bi bana gelmedi sanırım 37+3 Cuma’ya sezeryan olucam hala buton yok. Herkese erken gelmiş neden bana gelmedi😄
Cicekkiz1 Sedef88 38+3 hala benim de belirtim yok🤣 mersak ediyorum ne zaman gelecek. Yarın randevum var bakalım
Sedef88 yeniannna34 neyi bekliyorsalar sizin cinsiyet ne acaba bizim kızmız olcak erkek geç doğar derler ama 😅🤭🙈
Sedef88 prensesannesiiiii hayırlısı olsun canım sancılar bir anda gelcek sanırım🥴🥴beklemdiğimiz bir anda🙈😄😄
Sedef88 yeniannna34 ay sorma canım resmen işgence sağa sola dönerken sanki karnım da 10 kilo var dönerken ağırlıkla dönüyorum hepimiz öğleyiz Allah yardımcımız olsun 🥴🥴
yeniannna34 Zhra4242 ya sertlesme ve toplanma oluyormu gerci ben 39 oldum artık sona doğru rahat ederim asagi iner belki diyorum ama tam göğsümün altında top gibi batıyor bide dayanilcak gibi değil
Zhra4242 yeniannna34 benim 32 haftalıkken dediğin gibi oluyordu bebeğin hareketlerinde azlık vardı ama şimdi hareketleri normal fakat ağrılarım var ev işi uuzn sürsün mesela eğilmekten doğrulamıyorum
Zhra4242 yeniannna34 Evett bugün çok yoruldum ve ağrılarım dan kalkamadım nasıl yürüyüş yapıcam bilmiyorum