Merhaba anneler, 17 haftalık erkek bebeğe hamileyim, henüz hareketlerini falan hissetmiyorum ama sol kasığımda toplanıp sertleşiyor sürekli, canımı acıtıyor resmen. Kız bebeğimde böyle şeyler yaşamamıştım. Neden böyle oluyor acaba, ileriki haftalar da böyle olursa düşünemiyorum nasıl geçecek bu hamilelik😅 zaten hala bulantı istifralar da devam ediyor. Erkek bebek zormuş galiba biraz.