36.haftamda sancı çıktı ve çatı muayenesi yapıldı. 1 2 cm açıklık var denildi. 37.haftamda yine aynısı oldu. Ama doktorum üstten basıklık var ve çatıda çıkıklık var dedi. Aynı şeyi yaşayıp doğum yapan ya da çevresinde bu durumda olan var mıydı??? Normal doğum yapan oldu mu böyle olup.