birkizbirerkekannesi ElcinErdogan Aldım memnunum. Baskısı ve çikolataları gayet güzel 😊 hemen ertesi gün gönderim yaptılar.
birkizbirerkekannesi ElcinErdogan https://imagesyukle.com/image/SFm0f Birebir aynı. Sonrasında kullanmak içinde gayet ideal boyutta. Derinliği çok yok tabi, kutu boyutu olarak iyi.
kubraakbas Ben arkadaşım icin yaptırmıştım 100 tanesini ahşap kutulu kargo dahil 155e yaptırmıştım yanlış hatırlamıyorsam 🙄 Kendim icin daha yaptırmadım 34. Haftadayım 1-2 hafta sonra yaptırayım diyorum 😬
mor_menekse1 ElcinErdogan profil resmi atsaydınız keşke 25 bin gibi bir takipçisi olan sayfa mı bnde istyorum canım ya :)