Gizemmm01 Bazı dönemler hormonlardan dolayı baş ağrıları sık yaşanır.Tansiyon ile alakalı sıkıntı yoksa hormonlardandır.Nurse harveys stick kullanırdım ben hamileyken baş ağrım olduğunda.3 hafta boyunca aralıksız ağrı çektim.Daha sonrasında geçmişti.