Edaliko Kızlar eşim grip olmuş iş yerinde haliyle gecti banada tam bir grip olmadım ama boğazım çok kötü yara gibi.yutkunurken bile çok acıyor. limon mandalina ballı süt limonlu ballı süt bunlar dışında ne yapabilirim ilerlemeden geçsin gitsin diye .
Kaderyusuf Edaliko farenjit gibi duruyor arada bi oluyorum bol ılık su ve sıkılmış portakal suyu çok iyi geliyor sıcak ılık şeyler tüketiyorum yoksa sesim kısılıyor.
MiniMiniKus Edaliko Ben öyle durumda sirkeli su içiyorum bi iki yudum enfeksiyonu alsın diye Ama içemezsen gargara da deneyebilirsin Çok geçmiş olsun
Arife37 Edaliko limon sk bi tane bir iki diş sarımsak yut hap gibi büyükse ikiye bölersin sarımsağı antibiyotik gibi gelir
Arife37 Edaliko birde tuzlu sirkeli suyla gargara yaparsanız iyi gelir. Bulabilirseniz kışburnu kaynatıp için çay gibi ama fazla tüketmeyin. Eşinize de kekik içirebilirsiniz
Edaliko Kaderyusuf yeni kalkıyorum yataktan bende tüm gün uygulayacağım insallah ilerlemeden oksurmeye dönmeden geçer canim . Dun dus aldım ama bugün de tekrar alayım diyorum o da aciyor sanki vucudu
Edaliko MiniMiniKus çok tesekk ederim . Hastalıkla beraber bulantı ve tiksinme de geldi hemen . O yüzden gargara yapamam canim .ilerlerse öksürme bunalti ile bebek zorlanıyor diye hemen geçirmeye çalışıyorum
Edaliko Arife37 canim ben sarımsağı yemeden biraz dograsam yada koktuğu yerde olsam bile tansiyonum düşer bayılma noktasına gelirim 😃😀 ondan olabildik ce uzak.duruyorum geçmişte annemlerle sos hazırlığına yardım ederken hastanelik olmustum 😃😃