Mor Maraba kızlar ben adete 12 var doktor klomen verdi 10 gün muane gitti yumurtalık 2 tane olusmus biri 18mmdiger20mm sizce iyimi
Muhammedamine Mor gayet iyi aşılamamı yaptırıcaksınız kendiniz mi denicek siniz ?? Aşılama olursa ikiz olma ihtimali var . Ama bu bir hamilelik belirtisi değildir çatlamış mı yumurta yada siz çatlatma iğnesi kullanacakmsnz
Aysenurtsr Mor ben klomenle hamile kalmadim ama bilgim var. Buyumesi belirti defil, igne ile catlatip gun asiri iliskiyle daha kesinlesirdi aslinda. Adetiniz gecerse test yapin bence. Illaki anlarsiniz digerlerinden farkli olurm
Mor Mor Muhammedamine mine catlatma desi yok dedim kendiliğinden olsun ol istedim zaten 6 nişan kürtaj oldum
Muhammedamine Moryumurtaların çok güzel büyümüş aslında iğneyi deneyebilirsin şansını yükseltirdi . Bi kadın her ay yumurtlar ama her ay yumurtası çatlamayabiliyor maalesef . Hayırlısı neyse o olsun