16 haftalık hamileyim oksapar kan sulandırıcı kullanıyorum 8. Haftada başladı ağrılarım geceleri bacaklarım uyutmuyor uykudan ağrıyla acıyla uyanıyorum 1 aydır magnezyum kullanıyorum hiç bir faydası olmadı uykularım zehir oldu sürekli dönme ihtiyacı duyuyorum bebeğe bi zararı olacak diyede korkuyorum randevuma 5 gün var benim gibi olan varmı ne yaptınız normal mi ağlatıyor acılar