mmrv herkes herşeyi çok biliyor zaten benim erken doğum riskim var kasılmaları tetiklediği için doktorum da sağlık ocağında ki ebede sıcak bakmadı ve aynilarini soylediler şimdi ben bebeğim icin olmayarak asıl kendimi riske atıyorum bi risk varsa. Niye kimse kimsenin kararlarına saygı duymuyor bu ülke ne zamandır böyle biyer oldu bilemiyorum birde sigara icip bunu diyenler vardır içlerinde mesela iste herkes doktordan uzman olunca böyle oluyo