Aserpil 😊 benim de bu şekilde oldu her gittiğimde iki hafta ara çıkıyordu hesaplarıma göre ama sen doktorun dediğine göre git geç döllenme olayı biraz kafa karıştırabiliyor. Zamanla düzene girer hafta hesaplamasını daha rahat yaparsınız bebeğiniz iyiyse sağlık gelişimi yerindeyse haftasına takılmayın çok fazla şimdilik😊