38+1 de doktor kontrolüm vardı akşam 5 gibi nstde sancı çıkmamıştı doktor muayene etti ama alttan bakmamıştı haftaya gelirsin açıklık var mı bakarız yoksa bebeğin kilosu ilerlediğinden sezeryana alırız dedi gece 12 gibi yattım sabah 5te bir ağrıyla uyandım tuvalete gittim gaz sancısı sandım ama ağrıdan kıvrandım sancı gelince hareket edemedim sonra sancı sayardan gelen ağrıları takip ettim 5 dk da birdi acil hastaneye gidin yazdıyordu .Bende doğum sancısı değildir dedim kendi kendime bu saatte doktoru kaldırmayayım dedim dinlendim gecer diye gecmedi.Sancılar gerçekten regl ağrısının daha şiddetlisi şeklindeydi.Hastaneye gittim ebe muayene yaptı ve 6 cm açıklığın var çok gecmez doğurursun dediler.O anda çok korktum hala doğumun başladığına inanamadım.Ebeler yardımcı oldu plates topunda falan hareket yaptım 8-9 cm oldu açıklığım büyük tuvaletibi yapar gibi ıkın sancı geldikçe dediler ıkındım en son çatala çıkardılar doktorum geldi 3. Ikınmamda oğlum kucağımdaydı🥰 Nasıl doğururum diye stres yapmıştım hep ama o anlık zor sadece kucağıma alınca hepsi gecti gözümde ne kadar büyütmüşüm dedim sonradan kendi kendime .Sizde bedeninize fırsat tanıyın 🥰