Edanur54 Meraba arkadaslar iki gundur cok hareket etmio ve hareket ettigindede sanki zorlaniyomus gibi hareket ediyo sanki biyere sksms gibi eskidi gbi deil acaba kordona mi dolandi falan diye dusunuyorum bana bi akil verin sizce bi sknti varmidir hareketleri eskisi gbi deil dsardan gozukmuo ve sanki icimde zorlaniyomus gbi bi his var icimde sizce neden
Edanur54 Melike2305 9 da sinavim var ondan sonra gitmeyi dusunuyorum acaba benmi pinpirikliyim diye ama bugune kadar hic sey yapmdm