Tahire23 Kızlar 39+3 haftalıgım kasılmalarım oluyo sancılar eslıgınde bırde aşırı derecede sıcak basması oluyo bu doğum belırtısı olabılır mı
Merveelisa Tahire23 kasılma sancı geliş süresini takip edin sıcak basması 30 dan beri var bende doğumla ilgisi yok sanırım
Deletedmom_5 Sıcak basması hormonlardan dolayı oluyor ben son 3 ayım yaz aylarına denk geldi evde bütün her yeri açıp vantilatörün karsısına geçip yelpazeyle kendimi yelliyodum banamısın demiyodu son günler çok fena çokk
Tahire23 Deletedmom_5 evet hormonlardan oluyor ama uzun süredır olmuyordu son haftadayım belkı doğum belırtısı dıye düşündüm