36+2 yim doktorum gel çatı muayenesi yapacağım dedi ama covit olduk ailecek ve bir aydır nerdeyse hastalıkla uğraşıyorum hiç bişeyimiz hazır değil. Çatı muayenesi doğumu başlatabiliyor diyorlar bu yüzden korkuyorum. Doktora gitmeye doğum başlar diye doğrumu bu yaşayan oldu mu doğumu başlatır mj