Normal dogum konusu mutlaka açılmıştır. Ama yeni katılan ve yeni hamilelik yasiyanlar için tecrübelerinizi paylaşır mısınız ? 😊 Ben norvecde yaşıyorum ilk doğumun olucak ve burada doğum için seçim hakkınız bulunmuyor. Yani gerçekten sknti olmadığı sürece sadece normal veya suda dogum seçeneği var bu yüzden biraz korkuyorum 😬