Ccicekk Yenidoğan bebege hangi mama verilmeli arkadaşlar Meme kanseri hastası olduğum icin mememin birini aldırdım sütüm yetmeyeceği için mama desteğine ihtiyacım olcak
Dilekcnkn Ccicekk Ben hipp combiotic alıcam ihtiyaç halinde amcam eczanede çalışıyor oda bu mamanın daha iyi olduğunu söyledi
Cicikus1 Ccicekk çok geçmiş olsun. Ben de bebeğim ilk günlerde sarılık olduğu için doktor mama takviyesi yapalim demişti humana marka almıştım. Organik demişti eczacı. Birkaç gün verdim sonrasında biraktirdim, herhangi bir yan etkisi de olmamıştı. 😊
nedenolmuyor01 Ccicekk canım hastanelerde kullanılan mama hipp miş organik anne sütüne en yakın mama oymuş sakın aptamil flan alma aptamil içen bebek anne sütünü reddediyor kuzenimde yaşadık
Hafizeplt Ccicekk benimde bebiş az kilo almış 1 buçuk aylık oldu doktor sma Aptamil hipp üçünden birini alabilirsin dedi Aptamil aldım memnunum şimdilik beni de reddermiyor zaten emziriyorum önce sonra mama teklif ediyorum doyduysa içmiyo açsa içiyo
Gulsah1616 Ccicekk geçen gün de bir post açıldı ve oy çoğunluğuyla evolvia ya karar verildi. Herkes birşey söylüyor kafam karıştı valla 🤔
Selin12- Ccicekk sma nutro pro hipp ve smilac bunlar çok güzel ben iki çocuğumda kullandım sma çok kilo aldırıyor haberiniz olsun ama mama olayı bebeğinizin durumuna bağlı deneyerek kullanmanız gerekiyor bazı mamalar gaz yapıyor mesela aptamil çoğu bebeğe gaz yapıyor onun gibi kiminde hiç bir problem oluşturmuyor
ogretmen_anneee Similac bebelac aptamil çok şekerliymiş öyle diyorlar . Onları içen bebek annesi sütü ve başka mamaya geçersen istemiyormus diğerleri daha tatsız geliyormuş . O yüzden ben hastane çantama hipp combiotic alıp gideceğim