Asiiiii Hayırlı geceler kizlar 35+5 haftalık hamileyim son 4 gündür sancım var bebek sertleşip duzeliyo bugün hafif pembe gibi bı akıntı oldu şimdi belim karnim bacaklarım sanki uyuşuk bı ağrı var evde tekim dogum olabilir mi ☹️
Bynkelebek Asiiiii aynıyız canım bende 35+5 benimde sancim ağrım var yalancı sancı benimkisi herhalde🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Mavi34 Asiiiii benimde 35.5 ve 2 gündür belim kopuyor karnımın ici çok acıyor yalancı sancı olabilirmi bende onu dusunuyordum
Dilekcnkn Asiiiii Pembemsi akıntı falan dedin yaa hareketlerini takip et birde dinlen bakalım geçecek mi karın sertleşmesi , adet ağrıları hep olur çok şiddetli olursa bekleme tabi
Asiiiii Mavi34 dun gece hiç uyuyamadim ağrıdan ama adet ağrısı gibiydi çok önemsemedim bugünkü bı garip kaburgalarım kasıklarım kalça bacaga kadar benim bebis çıkmak istiyo sanirim
Asiiiii akgunbirsen hayır aramadim 3 hafta önce ntsde sancı çıkmıştı serum ciğer geliştirici vs yapılmıştı yine yaparlar mı bilmiyorum 😐
mutlugebeee Asiiiii ağrılarınız sancılarınız sıksa bir acile gidin bence nst’den sancınıza baksınlar çünkü henüz biraz erken haftanız, ona göre ciğer geliştirici veya doğumu durdurucu ilaç vs yaparlar🙏🏼
Asiiiii mutlugebeee 3 hafta önce yapıldı aslında onların hepsi tekrar gitmekte fayda var çok teşekkür ederim.
akgunbirsen Asiiiii belli olmaz kontrol etmekte fayda var. Bir hastaneye gidin istiyorsanız. Çünkü nişan gelmiş anladığım kadarı ile. Gelen kanı mutlaka söyleyin.
Hulyaaaa Benimde bugün bel ağrım ve sol kasık batmam var aynı zamanda Sanko adet olucm gibi rahimd vuran ağrım War 35+3 um bende. Yarın nst günüm bklim ne dck
Asiiiii Hulyaaaa eğer doğum sancısı olursa ntsde cikiyo umarım herşey yolunda olur senin ve bebiş için 😘